Düzenleme Kurulu 

Dr. Öğretim Üyesi Özgün Arda Kuş (Proje Yürütücüsü)

Üsküdar Üniversitesi

İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım / SOBE / Nöropazarlama Yüksek Lisans Programı

Araştırma Alanları: Dijital Oyun Çalışmaları, Nöropazarlama, Tüketici Davranışları, Halkla İlişkiler, Dijital Pazarlama, Davranışsal Bağımlılıklar, Duygudurum Bozuklukları, Dijital Pazarlama, Mobil Pazarlama, Yabancılaşma, Öz-Anlayış, Grup Sargınlığı, Dijital Bağımlılıklar, E-Hastalıklar, Algı Yönetimi, İkna Teorileri, Akış Teorisi, Motivasyonel Yaklaşım, Pozitif Psikoloji

  

Prof. Dr. Emine Yavaşgel

İstanbul Üniversitesi

İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım / Kişilerarası İletişim Ana Bilim Dalı / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı

Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Sosyoloji, Toplumsal Yapı ve Değişme, Davranış Bilimleri, Siyaset Bilimi, Uyuşmazlık Analizi ve Çözümü, Kitle İletişimi ve Araçları, İletişim Bilimleri

  

Prof. Dr. Barış Atiker

Aydın Adnan Menderes Üniversitesi

İletişim Fakültesi / Görsel İletişim Tasarımı Bölümü Öğretim Üyesi

Araştırma Alanları: Etkileşim Tasarımı, Grafik Tasarım, Hareketli Grafikler, Yapay Zeka

 

  

Prof. Dr. Yalçın Kırdar

Beykent Üniversitesi

Rektör Yardımcısı / İletişim Fakültesi / Medya ve İletişim Bölümü

Araştırma Alanları: Reklamcılık, Pazarlama İletişimi, Halkla İlişkiler, Tüketici Davranışları, Reklam, Girişimcilik ve Inovasyon, Unreal Engine, Nöropazarlama

  

Doç. Dr. Mevlüde Nur Erdem

Ondokuz Mayıs Üniversitesi

Nöropazarlama Yüksek Lisans Programı Başkan Yardımcısı / İletişim Fakültesi İletişim ve Tasarım Bölümü Başkanı

Araştırma Alanları: Reklamcılık, Halkla İlişkileri, İletişim Bilimleri, İnteraktif Medya Tasarımı, Nöropazarlama, Dijitalleşme, Kültürel Çalışmalar

  

Doç. Dr. Nil Çokluk

Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi

İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü / Kişilerarası İletişim Bölümü

Araştırma Alanları: Kitle İletişimi, Siyasal İletişim, İletişim Bilimleri, Dijital İletişim, Reklam, Nörosiyaset