Düzenleme Kurulu
Dr. Öğretim Üyesi Özgün Arda Kuş (Proje Yürütücüsü)
Üsküdar Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım / SOBE / Nöropazarlama Yüksek Lisans Programı
Araştırma Alanları: Dijital Oyun Çalışmaları, Nöropazarlama, Tüketici Davranışları, Halkla İlişkiler, Dijital Pazarlama, Davranışsal Bağımlılıklar, Duygudurum Bozuklukları, Dijital Pazarlama, Mobil Pazarlama, Yabancılaşma, Öz-Anlayış, Grup Sargınlığı, Dijital Bağımlılıklar, E-Hastalıklar, Algı Yönetimi, İkna Teorileri, Akış Teorisi, Motivasyonel Yaklaşım, Pozitif Psikoloji
Prof. Dr. Emine Yavaşgel
İstanbul Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım / Kişilerarası İletişim Ana Bilim Dalı / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı
Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Sosyoloji, Toplumsal Yapı ve Değişme, Davranış Bilimleri, Siyaset Bilimi, Uyuşmazlık Analizi ve Çözümü, Kitle İletişimi ve Araçları, İletişim Bilimleri
Prof. Dr. Barış Atiker
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Görsel İletişim Tasarımı Bölümü Öğretim Üyesi
Araştırma Alanları: Etkileşim Tasarımı, Grafik Tasarım, Hareketli Grafikler, Yapay Zeka
Prof. Dr. Yalçın Kırdar
Beykent Üniversitesi
Rektör Yardımcısı / İletişim Fakültesi / Medya ve İletişim Bölümü
Araştırma Alanları: Reklamcılık, Pazarlama İletişimi, Halkla İlişkiler, Tüketici Davranışları, Reklam, Girişimcilik ve Inovasyon, Unreal Engine, Nöropazarlama
Doç. Dr. Mevlüde Nur Erdem
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Nöropazarlama Yüksek Lisans Programı Başkan Yardımcısı / İletişim Fakültesi İletişim ve Tasarım Bölümü Başkanı
Araştırma Alanları: Reklamcılık, Halkla İlişkileri, İletişim Bilimleri, İnteraktif Medya Tasarımı, Nöropazarlama, Dijitalleşme, Kültürel Çalışmalar
Doç. Dr. Nil Çokluk
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü / Kişilerarası İletişim Bölümü
Araştırma Alanları: Kitle İletişimi, Siyasal İletişim, İletişim Bilimleri, Dijital İletişim, Reklam, Nörosiyaset