Eğitmenler
Prof. Dr. Tayfun Uzbay
Üsküdar Üniversitesi
Rektör Danışmanı / Tıp Fakültesi /Dahili Tıp Bilimleri Bölümü Başkanı - Tıbbi Farmakoloji Anabilim Dalı Başkanı / NPFUAM Müdürü/AR-GE ve Yenilik Politikaları Koordinatörü
Araştırma Alanları: Nöropsikofarmakoloji, Davranışsal Nörobilim, Madde Bağımlılığı, Şizofreni, Poliaminler, Agmatin
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Alışveriş Bağımlılığı ve Nöropazarlamanın Etik Yönü
Prof. Dr. Barış Atiker
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Görsel İletişim Tasarımı Bölümü Öğretim Üyesi
Araştırma Alanları: Etkileşim Tasarımı, Grafik Tasarım, Hareketli Grafikler, Yapay Zeka
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Yapay Zeka ve Derin Öğrenme, Yenilikçi Göz Takibi Yazılımları
Prof. Dr. Emine Yavaşgel
İstanbul Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü / Kişilerarası İletişim Ana Bilim Dalı / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı
Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Sosyoloji, Toplumsal Yapı ve Değişme, Davranış Bilimleri, Siyaset Bilimi, Uyuşmazlık Analizi ve Çözümü, Kitle İletişimi ve Araçları, İletişim Bilimleri
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Nöropazarlama ve Kitle İletişimi; Popüler Olanı Tüketmek
Prof. Dr. Yalçın Kırdar
Beykent Üniversitesi
Rektör Yardımcısı / İletişim Fakültesi / Medya ve İletişim Bölümü
Araştırma Alanları: Reklamcılık, Pazarlama İletişimi, Halkla İlişkiler, Tüketici Davranışları, Reklam, Girişimcilik ve Inovasyon, Unreal Engine
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Geleneksel Pazarlama İle Nöropazarlamanın Farkları
Prof. Dr. Özgül Dağlı
Üsküdar Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Reklamcılık Bölümü / SOBE Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Nöropazarlama Anabilim Dalı / Reklamcılık Bölümü Başkanı
Araştırma Alanları: Reklam Kampanyaları, Reklam Yazarlığı, Reklam Araştırmaları, İkna, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Nöropazarlama
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Nöropazarlama Alanında Reklam ve Pazarlama Kampanyaları, Nöropazarlama Alanında Satış Stratejileri ve Müşteri Deneyimi
Doç. Dr. Mevlüde Nur Erdem
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Nöropazarlama Yüksek Lisans Programı Başkan Yardımcısı / İletişim Fakültesi İletişim ve Tasarım Bölümü Başkanı
Araştırma Alanları: Reklamcılık, Halkla İlişkileri, İletişim Bilimleri, İnteraktif Medya Tasarımı, Nöropazarlama, Dijitalleşme, Kültürel Çalışmalar
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Tüketici Motivasyonu ve Duygusal Etkiler, Bilinçaltı Etkiler ve Alışveriş Davranışları
Doç. Dr. Behiç Alp Aytekin
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
İletişim Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü Öğretim Üyesi
Araştırma Alanları: Etkileşim Tasarımı, İnsan- Bilgisayar Etkileşimi, Psikofizyolojik Veri Analizi
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Göz Takibi (Eyetracking), Yüz İfade Tanımlama (Face Coding), Galvanik Deri Tepki (GSR)
Doç. Dr. Nil Çokluk
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü / Kişilerarasi İletişim Bölümü
Araştırma Alanları: Kitle İletişimi, Siyasal İletişim, İletişim Bilimleri, Dijital İletişim, Reklam, Nörosiyaset
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Beynin Pazarlama Açısından Önemi, Siyasal Beynin Çözümlenmesi, Siyasal Söylemlerin Bilinç Dışına Etkileri
Doç. Dr. Özge Uğurlu Akbaş
Üsküdar Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı / SOBE Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Başkanı
Araştırma Alanları: Dijital İletişim, Halkla İlişkiler, Dijital Oyun Çalışmaları, Tüketici Davranışları
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Tüketim Toplumu ve Nöropazarlama, Marka Algısı ve Nöropazarlama
Dr. Öğretim Üyesi Özgün Arda Kuş
Üsküdar Üniversitesi
İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Tanıtım / SOBE / Nöropazarlama Yüksek Lisans Programı
Araştırma Alanları: Dijital Oyun Çalışmaları, Nöropazarlama, Tüketici Davranışları, Halkla İlişkiler, Dijital Pazarlama, Davranışsal Bağımlılıklar, Duygudurum Bozuklukları, Dijital Pazarlama, Mobil Pazarlama, Yabancılaşma, Öz-Anlayış, Grup Sargınlığı, Dijital Bağımlılıklar, E-Hastalıklar, Algı Yönetimi, İkna Teorileri, Akış Teorisi, Motivasyonel Yaklaşım, Pozitif Psikoloji
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Nöropazarlamanın Tanımı ve Tarihçesi, Örtük Çağrışım Testi
Dr. Öğretim Üyesi Sevgi Sadedil
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi
İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi / İletişim Fakültesi / Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi
Araştırma Alanları: Pazarlama, Nöropazarlama, Tüketici Davranışları.
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Nöropazarlama ve Etik, Nöropazarlamada Tüketici Gizliliği ve Veri Kullanımı
Öğr. Gör. Kılınç Orhan Erdemir
Üsküdar Üniversitesi
SOBE / Nöropazarlama
Araştırma Alanları: Nörobilim, Pazarlama, Nöropazarlama, Marka Yönetim
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Elektroensefalografi (EEG), Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme (FMRI)
Lab. Uzm. Tayfun Gözler
Üsküdar Üniversitesi
Tıbbi Genetik ve Moleküler Tanı Laboratuvarı / Laboratuvar Uzmanı
Araştırma Alanları: Moleküler Sinirbilim, Deneysel Hayvan Modelleri, Tıbbi Genetik, Farmakogenetik, Nörobilim, Nöropazarlama.
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Temel Sinirbilim Kavramları, Sinirbilim ve Nöropazarlama İlişkisi
Uzm. Yaren Demirel
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Medya ve İletişim Çalışmaları Disiplinlerarası Doktora Programı
Araştırma Alanları: Siyasal İletişim, Yeni İletişim Teknolojileri, Psikofizyolojik Veri Hasadı, İletişim Araştırmaları, Nöropazarlama Araştırmaları.
Proje Kapsamında Vereceği Dersler: Psikofizyolojik Veri Tanımı ve Kapsamı, Veri Hasadı ve Analiz, Seçmen Algısının Psikofizyolojik Temelleri.